onsdag 25. januar 2012

Ryper og Tiur



Syns jeg er ensporet i sy veien, men lager nå det folk vil ha ;-)
Her er 2 te lysposer med duopage/serviett på
Ha en fin og kreativ helg

mandag 23. januar 2012

Blå løper


Har ei tante som ønsker seg blå løper, så sånn ble den;-) Med kaffekopp lapper
Ha en fin og kreativ uke

mandag 26. desember 2011

Ha en fin og kreativ rom jul


Dette er en te lys pose med nisse på som lå under ett jule tre på jul aften;-)
Nyt dagene.... det gjør jeg

søndag 13. november 2011

Ha en fin Søndag og farsdag


Snart ny uke og nye muligheter;-) Her går det i lite sying, men litt før jule bakst:-))

tirsdag 25. oktober 2011

En liten gave



En liten sminke pung og en klemme pung har blitt til gave;-)
Ha en fin og kreativ uke :-))

onsdag 19. oktober 2011

Engle votter kun for engler


Fantastiske Jorid Kjent som Muffin i blogg verden har laget denne flotte mønstra på disse Engle vottene:-) Fantastisk fine og jeg vet noen som kommer til å bli glad for å få slike. Ser mer på hennes flotte blogg full av inspirasjon http://muffinmamma.blogspot.com/
Her regner det i bøtter og spann så fint inne vær
Ha en fin og kreativ uke

onsdag 12. oktober 2011

Ungdommen i huset blogger om moras pynt





Fikk meg en positiv overraskelse da jeg sjekket bloggen til min datter (16år) Jo hun har lagt ut biler av mammaen sin pynt i heimen.
Syns det var litt stas at hun hadde tatt seg bryet;-)
Ha en fin og kreativ uke