fredag 12. mars 2010

Gave fra hemmelig venn






Jeg har fått gave fra min hemmelig venn og se hvor mange skatter jeg fikk:-)) Jeg var så ivrig at jeg glemte å ta bilde av den fine innpakkede gaven. I gaven var det utrolig masse fint. Noe fra india som øre pynt, blonde og kortet som var laget for å støtte gate barna i india. Jeg ble over lykkelig for skattene. Det jeg oppdaget var at jeg ikke har sendt gaven til den jeg fikk fra;-)) for jeg tror kanskje jeg hvet hvem den er fra. Jeg har nemmelig vært innom en blogg der ei har vært i India så kanskje er det fra deg??? Ha en fin og kreativ helg, jeg skal kose meg med skattene mine :-)

3 kommentarer:

  1. Så mye flotte ting du fikk fra din hemmelige venn. Tenker det kommer i produksjon ganske snart.

    SvarSlett
  2. Kor koselig med en sånn pakke:)

    SvarSlett
  3. Mye flott der ja! :) Kjekt å få slike pakker i posten!

    SvarSlett