søndag 18. september 2011

Etterlysning


Hei på dere. Er det noen som kan hjelpe meg ??
Jeg skulle så gjerne ha hatt tak i ett tøy med trekkspill på ;-))
Noen som har tips??
Så skulle jeg så gjerne ha hatt mønster på votter med mønster av en engel på ;-)
Har sett en men str var bare opp til 10år
Ha en forsatt fin søndag :-))

lørdag 10. september 2011

Hei igjen



Ja dette ble en laaang blogg pause;-) etter at vi flyttet i nytt hus ble det brått slutt på bloggingen min. Men skal skjerpe meg hihi. Har sydd en del siden sist, men det går mye i det samme te lys poser:-) Pungene er sydd av ei skjorte dattra i huset kjøpte på loppis
Ha en fin og kreativ helg

torsdag 3. februar 2011

Hjelp


Er det noen som kan hjelpe meg?? slik at jeg får kjøpt dette stoffet/evt hvor de selger det
Skulle så gjærne ha sydd noe til min tantes 70års dag :-))

lørdag 20. november 2010

Veske



På denne veska har jeg brukt ett scrappe ark fra panduro. Strøke vlisofix på baksiden og så på tøy. Dupopage lim for tøy over (og da kan det vaskes) men denne gang ble det plastikk uten på.
Ha ei fin og kreativ helg

søndag 14. november 2010

Poser




Det lages mange poser til å ha telys div i. Geniale gaver
Ha en fin og kreativ uke:-))

lørdag 30. oktober 2010

Elg dilla


Elg jakta er over for i år:-) Men å lage slike ting som elg jegerne gjerne vil ha er i full gang. Te lys pose, toalettmappe og lys.
Det er vanskeligt å finne tøy med elg på synes jeg!! Så må finne alternative metoder;-)
Ønsker der alle en fin helg. Her skal indrefileen fortæres i kveld på elg festen og da skal verten få te lys posen med elg på:-) Håper han blir fornøyd( for kjerringa har ønsket):-))

torsdag 21. oktober 2010

Gaver




Te lys pose og press kanne varmer i Tilda tøy:-)
Ha en fin og kreativ helg her snør det (alt for mye) :-(