Den forrige veska ble litt for sukker søt for meg;-) Så her ble det en ny i mine farger:-) Ønsker dere alle en fin og kreativ uke. Håper sommeren/varmen kommer snart
tirsdag 25. mai 2010
Sommer veske igjen..............
Den forrige veska ble litt for sukker søt for meg;-) Så her ble det en ny i mine farger:-) Ønsker dere alle en fin og kreativ uke. Håper sommeren/varmen kommer snart
mandag 17. mai 2010
Ryper som gjelder.........
lørdag 24. april 2010
Sommer veske
lørdag 17. april 2010
Ha en fin og kreativ helg :-)
søndag 11. april 2010
Gave og te lys poser
onsdag 7. april 2010
Bursdags gave
lørdag 20. mars 2010
Pål sine høner...............
Abonner på:
Innlegg (Atom)

