tirsdag 25. mai 2010

Sommer veske igjen..............


Den forrige veska ble litt for sukker søt for meg;-) Så her ble det en ny i mine farger:-) Ønsker dere alle en fin og kreativ uke. Håper sommeren/varmen kommer snart

mandag 17. mai 2010

Ryper som gjelder.........



Disse er laget som gaver:-) te lys poser og toalett mappe. Jeg har brukt stoff duopage og servietter.
Her har det vært stille en stund, den yngste er nå konfirmert og jeg kan fokusere på noe annet:-)) Ha en fin og kreativ uke

lørdag 24. april 2010

Sommer veske


Har sydd meg sommer veske:-) i erteblomst tøy.
Her har vi et flott vær :-)(dårligt sy maskin vær)Ha en fin og kreativ helg damer.........

lørdag 17. april 2010

Ha en fin og kreativ helg :-)




Her er en stor toalett mappe og noen gotteri poser jeg sydd i påsken på hytta:-)
Ønsker alle en fin og kreativ helg

søndag 11. april 2010

Gave og te lys poser






Løper og gotteri pose til ei som trengte en opp muntring. Så noen te lys poser som det har blitt noen av i det siste. Vanskelig å fotografere, da det blir gjenn skinn på bildene. Ha en fin og kreativ uke

onsdag 7. april 2010

Bursdags gave


Påsken er nå over for denne gang :-(
Disse ble til bursdags gave til min tante som har en slik hund.
Ønsker alle en fin og kreativ uke

lørdag 20. mars 2010

Pål sine høner...............



Påske/høne tøy er blitt kjøpt inn i løpet av årene, Fant ut at dette var en lur ide for å få brukt opp hønene mine. Når jeg syr på hytta gikk jeg i dag tom for vatt, det blir liksomt bestandig tomt for noe;-) Dårlig planlegging.............
Ha en fin og kreativ helg