mandag 12. juli 2010

sommer/vin duker





Dette er glade sommer/vin duker til varme sommer kvelder........
sydde de på hytta for en stund siden. Ha en fin og kreativ uke

torsdag 8. juli 2010

Jippi jeg vant:-)



Monas blogg vant jeg en giwe away. Se den flotte gaven jeg fikk. Ble stum av beundring Tuuuusen takk:-))

onsdag 30. juni 2010

Strikkepinne etui


Her har jeg sydd strikke pinne etui for rundepinner og 5 pinner:-)
Kos dere i somme varmen

onsdag 23. juni 2010

Dilla på Turkis :-)


Har kommet inn i en turkis stim:-) en farge jeg syns er hærlig. Disse flotte stoffene har jeg kjøpt på Lappestua
Her er fint sy vær med ny snø i fjellene:-( så det er bare å kose seg på sy rommet.
Ha en fin og kreativ sommer

tirsdag 15. juni 2010

Sommer i sikte..........




Disse frodige damene er populære. Har sydd noen slike og nå går det mot slutten av tøyet.
Ønsker dere alle en fin og kreativ sommer :-) Har den bare kommet...........

tirsdag 25. mai 2010

Sommer veske igjen..............


Den forrige veska ble litt for sukker søt for meg;-) Så her ble det en ny i mine farger:-) Ønsker dere alle en fin og kreativ uke. Håper sommeren/varmen kommer snart

mandag 17. mai 2010

Ryper som gjelder.........



Disse er laget som gaver:-) te lys poser og toalett mappe. Jeg har brukt stoff duopage og servietter.
Her har det vært stille en stund, den yngste er nå konfirmert og jeg kan fokusere på noe annet:-)) Ha en fin og kreativ uke