Disse frodige damene er populære. Har sydd noen slike og nå går det mot slutten av tøyet. Ønsker dere alle en fin og kreativ sommer :-) Har den bare kommet...........
Den forrige veska ble litt for sukker søt for meg;-) Så her ble det en ny i mine farger:-) Ønsker dere alle en fin og kreativ uke. Håper sommeren/varmen kommer snart
Disse er laget som gaver:-) te lys poser og toalett mappe. Jeg har brukt stoff duopage og servietter. Her har det vært stille en stund, den yngste er nå konfirmert og jeg kan fokusere på noe annet:-)) Ha en fin og kreativ uke
Løper og gotteri pose til ei som trengte en opp muntring. Så noen te lys poser som det har blitt noen av i det siste. Vanskelig å fotografere, da det blir gjenn skinn på bildene. Ha en fin og kreativ uke
Velkommen til min blogg. Her blir jeg å vise frem noe av de tingene jeg holder på med :-) ideer, tanker ... Blir glad for en kommentar da kan jeg besøke deg å få se mange kreative og fine blogger.
Jeg har laget meg side på facbook Sy Snello kanskje sees vi